czwartek, 21 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

Dziękuję z całego serca, drogiej Angeli xx. Love you, Darling :*

Czym się interesujesz?
Mitologią, starożytnością, książkami. Lubię też wierzyć, że istoty nadprzyrodzone żyją, więc na każdym kroku doszukuję się niezwykłych rzeczy.
 Czy ktoś wie, że prowadzisz bloga?
Tak, moja mama w szczególności. To jej zawdzięczam założenie tego bloga. No i Ci co czytają tego bloga.
 Masz jakieś zwierzątko?
Miałam, ale nie żyję... Kochałam go, dlaczego Bóg mi go odebrał? :( A nikt nie chce kupić mi nowego zwierzątka, jakby się bał, że go zabiję. Za to codziennie przychodzą do mnie koty, nawet je nazwałam. Mam Grey'a, Rudzika i drugiego Rudzika :D
 Z jakich portali społecznościowych korzystasz? 
Facebook i Twitter, na NK już nie wchodzę chyba nawet nie pamiętam hasła xd
Budzisz się sama w lesie. Jest noc. Co robisz?
Rozglądam się i czym prędzej wstaję z ziemi. (nienawidzę robaków) Patrzę, czy ktoś jest koło mnie, po czym najpewniej biegnę przed siebie albo po prostu idę sobie spokojnie do domu.
 Przeczytałaś ostatnio jakąś książkę? Jak tak to jaką?
Przerwałam czytanie "Wilka z Wall Street", a ostatnią książką jaką pamiętam, że czytałam to zdaje się "Nieposkromiona".
 Jak lubisz spędzać czas? 
Najbardziej kocham chodzić do lasu, ale nie po ścieżce. Włączam muzykę na full i chodzę sobie i oglądam drzewa. Uwielbiam też wziąć czasami mój specjalny zeszyt i w nim rysować. Kocham czytać to oczywiste, więc uwielbiam spędzać czas w bibliotece.
 Ile lat?
Buahahaha, jedenaście. Wiem jestem małolatą, ale co mi tam.
Do jakich fandomów należysz? (jeśli należysz)
Dużo, nie dam rady wymienić... Przepraszam.
 3 najgorętszych facetów stąpających po tej ziemi? 
Też nie dam rady, wszystkich kocham... Dlaczego każesz mi wybierać? Ok, może Jared Padalecki, Nathaniel Buzolic i... Misha Collins? Nie, nie, nie... Może lepiej Joseph Morgan albo Daniel Gilles lub Charles Michael Davis, nie wiem nie potrafię wybrać..
 Jesli miałabyś w tej chwili wybrać zawód, jaki to by był?
Policja. Aktorka lub pisarka, jednak wiem, że jest to nie możliwe i najpewniej zostanę bezrobotna. Co poradzić, taka Polska.


Nominuję:

1. Rzeczywistość boli
2. Ciemność duszy
3. Torn
4. That kind of love never dies
5. Wieczna miłość: Caroline nad Klaus.
( Przepraszam, ale nikogo więcej nie nominuje.)


Moje pytania:
1. Ulubiony zwierzak?
2. Czy uważasz, że z uwagi na swój wiek, powinnam zrezygnować z pisania?
3. Czy jest aktor, którego kochasz?
4. Z kogo bierzesz przykład?
5. Kiedy zaczęłaś pisać?
6. Ulubiona piosenka?
7. Wymarzony dom i mąż?
8. Ulubiony kamień?
9. Lubisz matematykę?
10. Najpiękniejsze imię żeńskie i męskie?
11. Jaki najbardziej lubisz styl?


Pozdrawiam i życzę miłych wakacji oraz weny i natchnienia, jeśli coś piszecie <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy