czwartek, 12 marca 2015

Liebster Blog Awards

DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA VASSILENIE Z BLOGA Abattage

Pies czy kot?
Pies, bo jest lojalny.
Miejsce, w którym chciałabyś/chciałbyś zamieszkać?
Chatka w lesie, najlepiej.
Ulubiony pairing?
Arrow - Olicity (Oliver/Felicity)
The Flash - Iris/Barry
Reign - Kennash (Bash/Kenna)
The Vampire Diaries - Kennett, Kalijah, Klaroline.
The Originals - Kolvina (Kol/Davina)
Jesteś milionerką/em, na co byś wydał kasę?
Nie wiem, właściwie nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale myślę, że pomogłabym mamie i przyjaciółce.
Może... Jakiś przyszły zawód?
Pisarka, policjantka, lub bezrobotna. Myślałam tez nad byciem bibliotekarką.
Ulubiona piosenka?
The Script - Hall of Fame
The Script - Flares
Glee - Pretending
Hurts - Unspoken
Ed Sheeren - Give me love
Linkin Park - Numb Encore
Kelly Clarkson - Heartbeat Song
Simon Curtis - Super Psycho Love
Fall Out Boy - Centuries
Nie mogłam się zdecydować :D
Ulubiona książka?
Aktualnie nie mam, ale spodobała mi się szczególnie seria Krąg.
Ulubiony przedmiot w szkole?
Plastyka, Religia, Angielski.
Ulubiona dyscyplina sportowa?
Bieganie
Najbardziej wzruszająca piosenka?
Michael Ortega. On po prostu sprawił, że się popłakałam

NOMINUJE:
1. Wystarczyło jedno spojrzenie.
2.It's time to stop being a victim.

PYTANIA:
1. Ulubiony kolor i dlaczego akurat ten?
2. Skąd czerpiesz pomysły?
3.Czy miałaś kiedyś chwilę, kiedy chciałaś wszystko zakończyć, ale coś cię powstrzymało?
4. Lubisz biżuterię? Jeśli tak, jaką? Jeśli nie, to dlaczego?
5. Wymarzony bodyguard?
6. Pięć najprzystojniejszych według Ciebie chłopaków?
7. Ulubione imię żeńskie i męskie?
8. Do jakich fandomów należysz?
9. Paring, który szczególnie shippujesz?
10. Co sądzisz o Pięćdziesięciu Twarzach Grey'a?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy